Bezorgklacht melden


We doen elke week ons best om De Stadskoerier overal te bezorgen. Maar dat gaat niet altijd goed. 

Het is vervelend als je de krant niet hebt gekregen. 


Vragen, klachten of opmerkingen over de bezorging kun je hier melden. Via onderstaand formulier kun je snel en eenvoudig de klacht doorgeven of vragen wat er aan de hand is. Je klacht komt rechtstreeks bij het verspreidingsbureau binnen. Daar wordt de klacht geregistreerd. Medewerkers van het verspreidingsbureau proberen de klacht zo snel mogelijk op te lossen.


Het verspreidingsbureau kan niet op elke melding reageren. Maar het neemt regelmatig steekproeven om te controleren of de bezorging is verbeterd. Wil je daaraan meedoen? Vul dan je telefoonnummer en/of e-mailadres hieronder in.


Het kan zijn dat je klacht niet meteen is opgelost. Maar we vragen toch om de bezorgklacht altijd te melden.


Je mag je telefoonnummer en mailadres bij de klacht te vermelden, maar dat hoeft niet. Door vermelding van het telefoonnummer kunnen wij later eventueel bellen om te vragen hoe het met de bezorging gegaan is. Door het mailadres kunnen we een controle inbouwen waardoor u de volgende week een mail krijgt met de vraag of de bezorging weer voor elkaar is. Je telefoonnummer en mailadres wordt uitsluitend voor de klacht gebruikt. 


Wil je de Stadskoerier graag digitaal lezen? klik dan HIER


Daarnaast ben je met de BrugMedia Nieuwsapp met één simpele duimbeweging helemaal op de hoogte van het laatste lokale nieuws, van politieke ontwikkelingen tot sportuitslagen en van gemeentenieuws tot culturele evenementen. De app is HIER te downloaden

Wil je bezorger worden? Klik dan HIER    

Stadskoerier Extra niet gekregen? geef de klacht zo snel mogelijk door via onderstaand formulier en kies abonnement als klacht, de bezorger zorgt dan dat de juiste krant wordt nabezorgd.

Ook voor de basis krant kunt u hieronder de klacht doorgeven en zullen we dit zo spoedig mogelijk oplossen.


De basis krant kan ook worden opgehaald bij onze afgiftepunten, deze vind je HIER


  •