De Stadskoerier

Maandag, 3 augustus 2020

Al het nieuws uit Genemuiden, Hasselt en Zwartsluis

Bezorgklacht melden

Vragen, klachten of opmerkingen over de bezorging kunt u hier melden. Via onderstaand formulier kunt u snel en eenvoudig uw klacht doorgeven of vragen wat er aan de hand is. Uw klacht wordt dan meteen geregistreerd en wij doen ons best uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.

U kunt de krant ook ophalen bij onze afgiftepunten, deze vindt u HIER

We kunnen niet op elke melding reageren. Regelmatig nemen we steekproeven om de controleren of de bezorging is verbeterd. Wanneer u daarvoor benaderd wilt worden, vult u dan uw telefoonnummer en/of e-mailadres hieronder in.

Het kan natuurlijk zijn dat uw klacht niet meteen is opgelost. Hierbij vragen wij u dan ook om uw bezorgklacht altijd te melden, zodat wij continue de kwaliteit van de bezorging kunnen blijven verbeteren.

Deze week is  De Stadskoerier met vakantie. Dit betekent dat de krant woensdag 29 juli niet verschijnt. 

Bezorgdatum (dd-mm-jjjj)
Straatnaam
Huisnummer
Postcode
Plaatsnaam
Wat is de klacht? (Late bezorging, geen bezorging, krant half in brievenbus)
Naam (niet verplicht)
Telefoonnummer (niet verplicht)
Emailadres (niet verplicht)
Ik ga akkoord met de privacy policy.